בעיה בשליטה במתן שתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אבי בן 78 אושפז עקב חשש לדלקת ברכי השתן. היה לו קשה לתת שתן וצריבה קלה בסוף. הוא אושפז עקב קושי ושתן אדום. במיון הכניסו לו קטטר אך השתן דלף ליד הצינורית החוצה ולא לתוךהשקית דרך הצינורית. במחלקה החליפו לו את הקטטר באחר אך התופעה של דליפת שתן ליד הצינור חזרה. לאחר מכן הוציאו לו את הצינור והוא נותן שתן בצורה טבעית. הביעה היא שמאז אותו אירוע הוא לא מרגיש ולא מסוגל לשלוט והשתן דולף ללא בקרה. האם יכול להיות שקיימת פגיעה בשריר? האם זה יכול להיות כתוצאה מהכנסה לא נכונה של הקטטר? האם יש טיפול או ניתוח לתיקון? אבא אדם בריא בד"כ ולא היו לו בעיות בנושא הזה כלל. תודה מוש
היות ועניתי שבוע ימים אחרי ששמתם את המודעה - מבקש עדכון - האם המצב השתפר? האם נשאר כשהייה?