סרטן הערמונית
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אבי בן ה-68 קיבל היום תוצאות ביופסיה של הערמונית, והן: rt-8813 3 גלילים בדיקה מיקרוסקופית - גלילי רקמת ערמונית ללא גידול lt-8814 3 גלילים עדינים בדיקה מיקרוסקופית - מספר גלילים קטנים של רקמת שריר חלק, מעט רקמת ערמונית ומוקד קטן של adenocarcinoma gleason's grade 3+3 להלן שאלותי: 1. מה משמעות הממצאים? האם המצב חמור? מה משמעות הציון שנקבע לו במדד גליסון? האם אפשר לחכות עם הטיפול כ - 3 חודשים? 2. האורולוג הציע לו הקרנות או ניתוח כריתה רדיקלי של הערמונית (כולל "הקופסה" שבה היא נמצאת). האם אין טיפולים מתאימים אחרים למצבו? 3. מה עדיף לעשות - הקרנות או ניתוח כריתה מלאה? מהם הסיבוכים האפשריים של כל אחד מן הטיפולים? סליחה על ריבוי השאלות ותודה מראש על התשובות יעל
יעל לא שאלה של ריבוי שאלות בכלל - על הכיפאק אני לא הולך לענות על אף שאלה - הכל האורולוג שהולך לבצע פעולה כזו או אחרת צריך להציע ובאריכות ככה שאתם תבינו את כל האופציות - בדיוק לפי השאלות שהעלית אם אחר כך אתם לא תבינו - אני כאן להסברים נוספים - אבל לא במקום הרופא