פיריון גבר
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני חייל בן 19 ו - 1/2 עבר ניתוח וריקוצלה . כיום בבדיקת אולטרסאוונד לאחר הניתוח נקבע שאין לו וריקוצלה יותר. לפני ואחרי הניתוח ספירת הזרע שלו היא 0 . מהן הסיבות שכולות לגרום למצב זה ? מה ניתן לעשות? אילו פתרונות יש למצב זה ?
על פי זה - אם לפני הניתוח היה 0 - הניתוח היה מיותר לחלוטין וחבל שנעשה. מה שהיה ועדיין צריך לעשות זה לברר האם האשכים יוצרים זרעים - וזאת על ידי ביופסיה של האשך - ולא עכשיו - אלא ממש ליד ההריון. כי חבל סתם לעשות ביופסיה - אפשר להשתמש בזה כבר להפרייה
יש בדיקות אחרות חוץ מביופסיה שיכולות לתת פתרון לבעייה מדוע הספירה היא 0? או משהו שניתן לעשות כעת ביכדי לדעת מה הגורם, ואיך אפשר לפתור את זה?