כאבים באזור שלפוחית שתן ובהטלת שתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני גבר בן 60 , לפני כשבועיים הופיעו אצלי כאבים באזור שלפוחית שתן ובהטלת שתן. נבדקתי ע"י אורולוג . נלקח שתן לתרבית + כללית התחלתי לקבלת סדורל + אנט' לאחר יומיים התקבלה תשובת שתן - אריטרוציטים בשתן . ותרבית שלילית הופסק הטיפול . לאחר כ- 3 ימים ללא כאבים . בוצע US - ללא ממצאים . אבקש את חות דעתכם מה נכון לגבי המשך הברור - IVP , ספירל סיטי, או סיטי עם חומר ניגוד? ציסטוסקופיה ???? בתודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
אריטרוציטים - IVP וציסטוסקופיה - בכפוף לכמות האריטרוציטים???