ספירת זרע נמוכה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בהמשך לתשובתך אמרת שהתוצאות הן בגדר הנורמה מי שאמרה לי שהבדיקות לא טובות זו הבחורה שביצעתי אצלה את הבדיקה שאלתי היא מה זה אומר שההישרדות לאחר 3 שעות היא 5% ולאחר טיפול הוא 80% זאת אומרת שישר אנחנו נצטרך לבצע הזרעות? וגם אני גולש בפורום וחלק מהגולשים כותבים לך שהמורפולוגיה שלהם היא 5% 10% וכ"ו אצלי מצויין מינוס (-) מתחת למורפולוגיה מה זה אומר? בתודה מראש על תשומת הלב מוטי נ.ב אם אתה לא זוכר מי אני אז אני כתבתי לך בפורום גם באותו נושא ספירה נמוכה וקיבלתי ממך תשובה ב24.7 .
אל תתיחס לבדיקה הזו לגבי המורפולוגיה ממליץ שתבצע את הבדיקה בשיטת מקלר - ובוא נראה על מה מדובר
?