סיבוב אשך(נקע)
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אחרי שמסתובב אשך וכורתים אותו אז צריך לקבע את האשך שנשאר, כי לפי מה שהבנתי כשאשך חסר אז אין מה שימנע מהאשך השני גם להסתובב. ולכן מקבעים את האשך. עכשיו אם נניח למישהו הייתה וריקוצלה, אשך שמאל לא התפתח ויש בינים הבדל של 5 סמ"ק, האם למרות שאשך שמאל קטן יותר, הוא עדיין ימנע מהאשך השני שהוא גדול יותר מלהסתובב? כי אני ממש פוחד מזה במיוחד בגלל שכשאני קם מהמיטה אני תמיד מרגיש תחושה לא נעימה באשך הימני.
כן אם אשך אחד לא התפתח ועושים ניתוח - הגיוני לקבע
אבל לא כרת ולי אשך. אני מתאר מצב שאשך שמאל לא התפתח בגלל וריקוצלה, עשו לי ניתוח שמאז האשך התפתח כראוי, אבל יש הבגל גדול ביניהם. ואני פוחד שיש סיכוי גבוה יותר שהאשך הימני יסתובב ויקבל נקע בגלל שהאשך השמאלי קטן וכאילו לא יעצור אותו מלהסתובב. האם עלי לעשות קיבוע?