אורטופלסטיקה.מה זה איך זה ומה הסיכונים..?
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום במהלך השנתיים האחרונות עברתי 3 ניתוחי אורטותומיה עקב הצרות בשופכה הבולברית.לפני האורתוטומיה השלישית האורולוג שלי אמר לי שכדאי לעשות ניתוח אורטופלסטיקה לשחזור השופכה.הבנתי ממנו שזה ניתוח פתוח וקצת עם סכונים אז העדפתי לנסות בפעם השלישית את האורטותומיה.כיום כבר אין לי ברירה מאחר ולפני שבוע בבדיקת אורדומינקה של זרם השתן התברר שהזרם חלש.כמו כן עשיתי בדיקה נוספת, אם אני לא טועה שמה ציסטוגרפיה ובה התברר שיש לי שוב הצרות קטנה בשופכה הבולברית.הקדמית.רציתי לשאול את כבוד הרופאים מהו הניתוח הזה ובמה הוא כרוך..כלומר מה הסיכונים שבו.והאם הניתוח יכול להכשל. עכשיו עוד שאלה קטנה.האם אורולוגיה שחזורית פרושה הניתוח הזה?כלומר אם הרופא מציין בתאריו מומחה באורולוגיה שחזורית הכוונה לניתוח אורתופלסטיקה? מצפה לתשובה ממכם. בתודה ישראל. יש לציין שאני בן 24
כלל זהב - כל זמן שההיצרות קטנה - אל תלך לניתוח פתוח שנית - האם ניסו לייזר? שלישית - בן כמה אתה? על איזה רקע ההיצרות הזו?