כאבים בבטן התחתונה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום אני בן 28, לפני כחודשיים אובחן אצלי זרימת דם מוגברת באשך ימין (ונאמר לי שזו כנראה דלקת) קיבלתי אנטיביוטיקה אך מאז יש לי לחץ בבטן התחתונה והרגשת צורך להשתין (למרות שבד"כ אין לי כלום) הייתי אצל אורולוג שהפנה אותי לאולטרא סאונד דרכי השתן וכליות וכן לבדיקות שתן וכולן היו תקינות. השאלה היא איזה עוד בדיקות עלי לבצע? ומה זה יכול להיות? האם יכול להיות שאני צריך לפנות לרופא גסטרו?
בנוסף שכחתי לציין כי יש לי תחושה של בטן מלאה כל הזמן, ולעיתים יש גם בריחת שתן
בן כמה אתה?
אני חושב שזה השלב שאתה לא צריך לפנות לאף רופא
לא הבנתי את תשובתך, לא לפנות לאף רופא?