אבנים בכליות
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בת 31 ובמהלך ההריון היתגלה אצלי אבן בכליה שמאל,עקב היותי בהריון הוכנס לכיליתי סטנט לאחר הלידה עברתי צילום ivp שבו נימצאה אבן בגודל 1 ס"מ מוטל על שופכן השמאלי ,הסטנט נימצא בגופי כבר 6 חודשים ובחודש הבא אני אמורה לעבור ריסוק . שאלותי הם:האים לא צריך להחליף את הסטנט הקיים מחשש לזהום? האים במקרה כזה בריסוק האבן תיתפורר ותצא לבד? ללא ניתוח פולשני? האים לא תצא האבן ללא הסטנט?ומה דעתך האים יש פיטרונות אחרים בברכה
הסטנט עכשיו הוא בסדר והריסוק יעשה עליו נכון שיכול חלילה להיות סיבוך של קרע של סטנט - אבל אני מקווה שלא אצלך דווקא יהיה הסיבוך הזה הסטנט נחוץ למעבר האבנים. יכול להיות שיחליטו לפני הריסוק להחליף את הסטנט לחדש - גם זה ייתכן