הסרת ערמונית
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בן 60 סובל מערמונית מוגדלת מזה מספר שנים psa 6.4 עברתי 2 ביופסיות-שלילי. קשיים במתן השתן. כמעט ואין יקיצות בלילה. עד לפני מספר חודשים נטלתי כדורי קרדורל. בעקבות המלצת האורלוג והכנסת התרופה לסל אני נוטל כדורי אומניק. האורלוג המליץ ליטול בנוסף גם אבודרט. עקב מחירו הגבוה של האבודרט התחלתי ליטול את הפרמיקסון. למרות זאת איני חש בהטבה המצופה. האם היית ממליץ להמשיך לתקופה נוספת עם הפרמיקסון או לעבור לאבודרט? האם לאור מצבי וגילי כדאי לשקול את הסרת הערמונית כפי שממליצה רופאת המשפחה?
אולי הייתי מנסה עוד קסטרל לפני החלטה ניתוחית - או אם אתה רוצה עדיין את הערמונית שלך - והבנחה שתפקודי הכליות תקינות והאולטרסאונד הכליות ודרכי השתן תקין - אולי גם לנסות היפרתרמיה. אחרי זה נותרת האופציה הניתוחית