שאלות דחופות...
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בבדיקה פתולוגית לאחר ניתוח להוצאת אבנים מכיס השתן - אובחן גידול מסוג : high grade urothelial carcinoma , לאחר מכן בוצעו 6 שטיפות בשלפוחית השתן ב- BCG באמצעות קטטר. חודש לאחר מכן בוצעה צ'טסקופיה ללא הרדמה - נמצא שהמקום נקי ונקבע שיש לקבל עוד 3 שטיפות ב- BCG. שאלותיי הן: א.האם יש השלכות רפואיות לחומר הנ"ל? ב.האם קיים גם טיפול אחר במקום השטיפות ב-BCG? ג.מדוע עדיין ישנם כאבים,למרות שהאבנים הוצאו בנובמבר 2004 ו-6 הטיפולים הסתיימו,האם יש לכך סיבה? בתודה מראש טל
על איזה אבנים אתה מדבר? עכשיו אתה שואל על BCG? לא שאלת את הרופא לפני הטיפולים את השאלות האלה? ועכשיו? הרופא לא מדבר אתך<?