אומניק
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בהמשך לתשובתך על ירידה בנטילת דטרוסיטול sr 4 מ"ג ברצוני לשאול אם אומניק 0.4 ,שקיבלתי מרופאת המשפחה, יעזור לי כמו הדטרוסיטול? האם לאומניק יש השפעה על לחץ דם וסחרחורות? האם האומניק משפיע לטובה או לרע על הכליות. יש לי אבן בכליה ועברתי בעבר ריסוק. האם האומניק והדטרוסיטול מטפלים באותו הדבר? איזה תרופה נחשבת יותר טובה? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
אומניק זה טיפול במצבי חסימה של מעבר השתן מכיס השתן - מוריד במקצת לחץ דם. דטרוזיטול - פעולה אחרת לחלוטין ופועל במקרי כיס שתן מכווץ כדי להרגיעו ולתת לו יותר נפח