כאבים באשכים
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בן 52 בתקופה האחרונה שנה שנתיים , קיים קושי במתן שתן (שתן ראשון בבוקר) כמו כן השתנה מוגברת בלילה פעם עד פעמיים ולפעמים השתנה מוגברת ביום בתקופה של השבוע האחרון כאב באשכים מתמשך נסבל אבל לא נעים. נבבדיקה שיגרתית שנערכה באחד המכונים בפברואר 2004 אובחן PSA 4.0 כאשר בקופת חולים היה 2.4 בכל אופן פניתי לאורולוג ששלח אותי לבדיקת TRUS ואלה התוצאות : PR +1.5 אלסטית וחלקה TRUS 34*34*16 10 גרם קופסית מעט מעובה שלפוחיות VIS תקינות בבדיקות אולטרסאונד ו-CT נצפתה ציסטה מורכבת בכליה ימנית שאלתי האם לכל זה יש קשר לכאבים באשכים שנמשכים בשבוע האחרון ?
אין כלל קשר הייתי חוזר על הPSA בעוד מספר חודשים. אם הוא במגמת עליה - יש מקום לעשות ביופסיה. אין לדאוג בקשר לציסטה בכליה - זה כלום