שאלה חשובה לד"ר לין
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר לין בבדיקות זרע התגלה שלבעלי ספירה בינונית (סביבות 10 מיליון תנועתיות ומורפולוגיה מתחת לנורמה). לדברי הרופא עליי להתחיל טיפול בזריקות וכן השבחות והזרעות (לאחר ששני טיפולי איקקלומין לא צלחו). הפרופיל ההורמונלי שלו תקין, וב-US אשכים נשללה וריקוצלה,אך נתגלה הידרוצלה בינונית באחד האשכים. לדברי הרופא אין מה לעשות. שאלתי מספר פעמים את הרופא האם אין טיפול לגבר במקום שאצטרך לעבור את כל הסיוט הזה של הטיפולים והוא אמר שלא. האם באמת כך הדבר? איך יתכן שאין איזה טיפול,בכדורים/זריקות או כל דבר שיכול לשפר את איכות הזרע עם רפואה מתקדמת כמו של היום? למה מפנים ישר לטיפולים קשים של האישה מבלי לנסות ולטפל בכלל בגבר? האם שיקולים כלכליים של הרופאים גורמים להם לייעץ דרכי טיפול שמתאימה אך ורק לכיסם ופוגעים בבריאות (בעיקר הנפש) של האישה בטיפולים הנוראיים האלה? אודה על התייחסותך לשאלותי מכיוון שאני פשוט אובדת עצות ואני מתנצלת מראש.
הכל סטטיסטיקה - ו - 10 מיליון זה בכלל לא מעט - ולכן בהחלט אתם יכולים למצוא את עצמכם במצב של הריון - בדרך הרגילה בלי הפריות ובלי השבחות