בעיות בשתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
חברי סובל מבעיות בשתן, היציאה לא יוצאת חלק אלא במקטעים של שתן וטפטוף. הוא עבר בדיקות של הערמונית, U.S למציאת אבנים (פעמיים) אך לא נמצאו אבנים הוא אינו סובל מצריבה או כאב בזמן הטלת השתן. בבדיקות דם הכל יצא תקין מלבד אריתרוציטים (25.00) שזה יוצא גבוה. וכן הוא טוען שצבע הפיפי שלו כתום (הוא לא לוקח סידורל או תרופה אחרת) אני חושדת באבן שלא מוצאים אותה , איזה עוד בדיקות ניתן לבקש לעשות על מנת להיות יותר מדוייקים באבחנה?
יש כמה בדיקות שהוא צריך לעושת שתן לציטולוגיה IVP בדיקה אורודינמית - לא מורחבת רק FLOW ובדיקת שארית באולטרסאונד ייתכן בהמשך - ציסטוסקופיה
אני מודה לך על ההתייחסות , האם היית ממליץ C.T פוטוגרפי? כי בU.S קשה למצוא אבנים קטנות או חול. מהי בדיקה אורודינמית? בברכה ובתודה , תות!