אורודינמיקה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר שלום אני בחור בן 30 סובל מזה כשנה וחצי מזרם שתן חלש טיפטופים בסוף השתן תכיפות לשתן עד פעמיים בשעה רופאים סברו שאני סובל מדלקת בערמונית(ערמונית בצקתית) אך אין חידק ובעבר דיברתי איתך והימלצת על בדיקה אורודינמת אני אמור לעבור אותה ביום שני הקרוב רציתי לדעת אם בדיקה זאת לא מסוכנת או עלולה לגרום להיצרות שופכה מה שכן בצעתי גם ציסטוגרפיה שיצא תקין. אשמח ליידע אותך על תוצאות הבדיקה
לקריאה נוספת והעמקה
זוהי בדיקה שנעשית בעיקרון על ידי היחידה האורודינמית - כמובן שחלילה היא יכולה לגרום נזק -אם עושים את זה לא בזהירות - כמו כל דבר