סרטן הערמונית
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
תוצאות בדיקת ביופסיה של הערמונית היו כדלהלן: 1. right lobe - in 2 of the fragments foci of adenocarcinoma, gleason score 6 (3+3 left lobe - benign prostatic tissue 2. conclusion: 2 minute foci of adenocarcinoma in 2 out of 7 fragments of right lobe, involving less than 5% of the specimen submitted. psa 4.7 - 5.0 האם לדעת הרופא המצב מחייב ניתוח או ניתן להאבק במחלה בצורה אחרת?
שכחתי לציין שאני בן 60 .
גיל בדיוק טוב להחלטות מעין אלה
מוני כתב/ה: > אני בן 60 . להלן תוצאות בדיקת ביופסיה שעשו לי. > תוצאות בדיקת ביופסיה של הערמונית היו כדלהלן: > 1. right lobe - in 2 of the fragments foci of adenocarcinoma, > gleason score 6 (3+3 > left lobe - > benign prostatic tissue > 2. conclusion: > 2 minute foci of adenocarcinoma in 2 out of 7 fragments of > right lobe, involving less than 5% of the specimen submitted. > > psa 4.7 - 5.0 > > האם לדעת הרופא המצב מחייב ניתוח או ניתן להאבק במחלה בצורה אחרת? > > > >
לדעתי צריך לעשות עיבוד מטסטטי כדי לענות על השאלה הזאת