ניתוח וריקוצלה שהסתבך
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני יותר משלוש שנים עברתי ניתוח וריקוצלה. לאחר הניתוח התפתחה נפיחות גדולה מאוד, לדעתי האשך השמאלי גדל פי 4. חזרתי לרופא המנתח, והוא נתן לי אנטיביוטיקה ל - 20 יום, אך לא חלה שום הטבה. עברתי CT אשכים, והסתבר שיש לי עדיין וריקוצלה, ובינתיים נוסף גם הידרוצלה. מאז לא חל שום שינוי, אך השגתי 2 הריונות (לפני הניתוח לא ניסתי) אני חש לעיתים קרובות כאבים באשכים. ממה נובעת ההסתבכות? מה עלי לעשות? האם לנתח שוב? האם חשוב להיות במעקב?
מבחינת איכות הזרעים כנראה אין חשיבות לניתוח נוסף הידרוצלה יש סיכוי לאחר הניתוח - כסיבוך - אבל שוב - השאלה כמה זה מפריע - אם זה קטן - לא הייתי עושה מזה עניין