שאלה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רציתי לשאול כמה שאלות, אני מאוד אשמח לקבל תשובה 1)מה ההבדל בין בעייה של מיעוט זרע לבין אי-פריון במובן העמוק? 2)האם זה נכון באמת שיש שימושי רפואה עם מי רגליים ?האם הם לא מלאים חיידקים ? 3)אם אדם שנכנס לשירותים קצת נשפך לו שתן על האצבעות ושטף רק עם מים וללא סבון, האם יש בזה חיידקים וסכנה ? 4)כמה בערך אחוז האנשים בעולם שאינם יכולים להביא ילדים לעולם ? תודה רבה...
שאלה 2 לא מובנת שאלה 3 - נראה לי שזה ממש לא מזיק - יש ששותים שתן אפילו - זה לא אמורמ לגרום לך נזק. שאלה אחרונה - סדר גודל של 20% ולשאלה הראשונה - ברגע שיש מיעוט של זרע - יש הפרעה בפוריות. כמה - זה כבר עניין של סטטיסטיקה. היום ביכולות שלנו - אפשר מתא זרע בודד להביא להריון בעזרת הפרייה חוץ גופית - אבל זה דורש כבר התערבות הרפואה