אופלודקס
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לפני 4שנים נמצא אצלי tcc t1 g2 .בוצעה כריתה רחבה של הרירית ונמצאה דלקת בלבד.בהמשך עקב הצרות בשופכן שדרשה אורטרוסקפיה חיתוך ההצרות וכריתת הפיה- ללא ממאירות.ההצרות נעלמה אולם הופיע רפלוקס.בביופסיה של הערמונית אובחנה פרוסטטיטיס [אדנומה 13/34 ג"ר].מאז אני מקבל אופלודקס 2 ביום .אני סובל מהפרעות קשות במתן שתן המלוות בכאבים עזים בפרינאום וצריבות תכיפות של כל שעה-שעתים של מתן שתן הגורמים לחוסר כמעט מוחלט של שינה בלילה וכתוצאה נימנום במשר שעות היום. האם לקיחת אופלודקס במשר תקופה ארוכה [בהפסקות מדי שבוע שבועיים]עלולה לגרום לנזק כלשהוא?מהי הדרך המומלצת על ידך לטיפול בדלקת כרונית של הערמונית כשבתרבית הזרע שנלקחה לאחרונה אובחנה צמיחת חידק e coli ? מה ניתן לעשות על מנת לעזור לי לשפר את איכות חיי??? תודה מראש על שימת הלב. עזר
הרבה יותר חשוב מכל התרביות שאתה מתזכר - מה עם המעקב של כיס השתן? האם אתה עובר ציסטוסקופיות חוזרות מאז האירוע?
ודאי.לאחרונה לפני חדשיים. התשובה שלילית. עזר