קטטר
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי צנטור לב ולאחריו היו לי קשיים במתן שתן. הוחדר לי קטטר ולאחר שלשה ימים הוצא ואז התברר כי עדיין הפרוסטטה מוגדלת ( אני מטופל בקסטרל מזה מס' שנים ) הגדילו את המינוןשל הקסטרל ל פעמיים 10 מג וקבלתי AVODART ןטרידיל . והקטטר הוחזר . שאלותי : 1;) כמה זמן אפשר להסתובב עם קטטר עם פקק ( בלילה אני מחליף לשקית . 2) בדקתי וראיתי כי בלילה היו לי 1500 סמק שתן , במהלך היום אני מרוקן את הקטטר מספר רב של פעמים . קראתי שצריך לתת עד 1600 סמק שתן ביום , אני נותן יותר האם יש כאן בעיה כלשהיא ( בזמן הצנטור קבלתי 4 ליטר אינפוזיה עקב ירידת לחץ דם אבל זה היה לפני 10 ימים ???? תודה גרשון
טוב שאתה נותן הרבה שתןם - זה שבלילה יש לך יותר זה בעיקר עקב הבעייה הלבבית שלך אפשר להסתובב הרבה זמן עם קטטר - אבל למה לא מנסים פעם נוספת לשחרר אותך ממנו?