שאלה לאורולוג בנושא כליות
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 27 סובלת מספר ימים מכאבים(דקירות)בצד שמקרינים לגב עברתי אולטרסאונד כליות ודרכי שתן התשובה היא: כליה ימינית גודל 11.7 ס,מ שמאלית: 12.1 ס"מ בשניהם רשום הרחבה קלה של מערכת המאספת. מה אני צריכה לעשות בנדון , עד כמה שידוע לי הכליות קצת גדולות מידי ? האם יכול להיות שזה מה שגורם לכאבים הבלתי נסבלים האלו ? ברצוני לציין שזה מקרה שקרה השבוע בפיתאומיות ולפני זה לא סבלתי מכאבים וכרגע אני מטופלת באנטיביוטיקה 6 ימים אך אני לא מרגישה שיפור בתודה קרן
הכליות שלך בגודל תקין לא ציינת האם עשית תפקודי כליות בדם וכן תרבית שתן לא ציינת באיזה צד הכאבים- אולי זה באמת כאבי גב?