פרוסטטה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני גבר כבן 65 הסובל שנים רבות מפרוסטטה.לאחרונה סבלי גבר וכיום יש לי קשיים במתן שתן.האםמומלץ לעשות ניתוח ואם כן היכן? מהם הסיכונים שבניתוח כזה? אודה לתשובתכם המהירה
לקריאה נוספת והעמקה
ראשית לא היבנתי - האם ניסית תרופות שונות כמו חוסמי אלפא ו5 אלפא רדוקטזות? ישנן מספר תרופות שבשימוש נכון מונעות את הניתוח לשנים רבות אם בכלל. לניתוח שצריך לעשתו לעיתים כי כבר אין ברירה - יש כמובן סיבוכים וסיכונים אבל בעיקר הצלחה. אחרי הניתוח אין יותר זרע - צריכים לזכור זאת. כמו גם - באחוזים בודדים אי שליטה על השתן והפרעות בתפקוד המיני