מצבי האישי האם עוד ניתן להציל משהו
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ערב טוב דוקטור לין להזכירך אני עם דלקת בשופכה זה 5 חודשים שבהם מלבד הפרשה צהובה לא היו סימנים מיוחדים,התגלו בתרבית 3 חיידקים טופלתי ב4 אנטיביוטיקות ללא הואיל. בשבועיים האחרונים חלה החמרה קטלנית במצבי ואיני מסוגל לעבוד, עם סימנים שונים לדלקת ערמונית, כאבים מתן שתן תכוף מאוד, טיפטוף וכו' איך אפשר לטפל במהירות כדי שהמצב לא יחמיר ולא יישאר כרוני אשמח לתגובתך בתודה מראש מ. מהדרום
שלום דר' לין האם יכולה להיות דלקת בערמונית או דלקת כרונית בערמונית ללא שום רגישות בערמונית, כמו כן אין יציאת זרע, על מה זה יכול להעיד. אני כבר מיואש רב תודות על תשובותיך
אני חושב שעל השאלה הזו כבר נעשנית נכון?