LH ו FSH נמוכים ופוריות הזרע
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, הנני בן 33. בריא בדרך כלל. אשתי בת 27. מנסים להכנס להריון כבר 4 חודשים ובינתיים לא הצלחנו. מנסים בדיוק בימי הביוץ. בשנתיים האחרונות, בלי קשר בכלל לרצון להכנס להריון, הרופא משפחה נתן לי פעמיים כמה בדיקות אנדוקריניות בגלל שסובל מקור ומטמפרטורה נמוכה ( 35.5-36.2 ) לא נמצא הסבר. ואמר לי שאעזוב את זה. בבדיקות האחרונות שמתי לב לשני ערכים בקצה המאוד נמוך FSH תוצאה נמוכה של 1.40 בקצה התחתון . שנה לפני כן היתה לי תוצאה של 5.0 LH תוצאה נמוכה של 1.90 בקצה התחתון של הסקאלה. שנה לפני כן היתה לי תוצאה של 2.60 . במקביל בדיקת TSH T3 T4 תקינים ו TESTOSTERONE TOTAL יצא 5.1 בסקאלה של 2.6-10.6 ו FREE ANDROGEN INDEX קצת גבוה 90.7 בסקאלה של 28-80 לא ביצעתי בדיקת זרע. האם התוצאות הנמוכות של ה LH וה FSH עלולות לגרום לפגיעה בפוריות הזרע שלי ולפגיעה ביכולת שלנו להכנס להריון? המון תודה! אייל
הערכים האלה לא משמעותיים למה אתה לא עושה בדיקת זרע