מורפולגיה \וריקוצלה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב , האם תוצאה חד פעמית של 4 % מורפולוגיה תקינה מחייבת US אשכים ?ע"מ לשלול וריקוצלה? בבדיקות קודמות לא היתה בעיה של מורפולגיה, בנוסף מבחינה כמותית ספירת הזרע היא בין 6 ל 14 מיליון (שלוש בדיקות שונות ) האם בנתונים אילו הזרעה מספיק טובה ?או שמומלץ ישר לעבור ל IVF?? תודה רבה .
לקריאה נוספת והעמקה
בנתונים האלה מאוד ייתכן שניתוח לקשירת הוריד הספרמטי יעזור - ולכן אבחנת הוריקוצלה חשובה - מאוד ייתכן שאין מקום עדיין להפרייה חוץ גופפית כי לאחר הניתוח יכול להיות שתשיג תוצאות נורמליות