בעיות שתן ו MS
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, עברתי את אי הנעימות הקרויה בדיקה אורודינמית+וידיאו+EMG. אני סובל משתי בעיות עיקריות: 1. יש לי דחיפות במתן שתן (כלומר מרגע שאני מרגיש צורך, אני יכול להחזיק 5-10 דקות). 2. לעיתים (לפחות פעם ביום) אני מרגיש צורך לתת שתן אך כשאני מגיע לשירותים הוא לא יוצא. אני בן 24 מאובחן ב MS זה 4 שנים מטופל באינטרפרון. ברור לי ששתי הבעיות הנ"ל הן בגלל ה MS. הרופא רשם לי Detrusitol 4mg ליום כדי לטפל בבעיה מס' 1. לגבי בעיה 2 הוא טען שהתיאום בין הסוגר לשלפוחית הוא טוב רק ב 90 אחוזים, אך לא נתן לי שום טיפול. שאלותיי: האם כן יש טיפול לבעיה 2? באתר המצורף יש הסבר על ה Detrusitol ורשום תחת הכותרת "Not to be used in" שאסור להשתמש כאשר יש קושי במתן השתן או כפי שכתוב באתר : Difficulty in passing urine - urinary retention אודה על תגובתך! אתר מצורף: http://www.netdoctor.co.uk/medicines/showpreparation.asp?id=738
לגבי השאלה השנייה אתה צודק כי התרופה עצמה גורם לעצירות שתן. אבל אני מבין שזה מה שאין לך אלא יותר טפטוף. זוהי לא התרופה האולטימטיבית - והתפקיד שלה בסך הכל להגיע למצב שהחיים שלך יהיו יותר נסבלים