מחלת קרוהן וזרע
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ! אני בן 20 חולה קרוהן כמעט שנתיים ומטופל באימורן במינון של 150 מ"ג! עשיתי ספירת זרע ובבדיקה היתגלה שהמורפולוגיה היא %8 ,האורולג אמר שזה נמוך ,ושכניראה האימורן עשה לי את זה ,שאר הערכים יצאו תקינים! מכיוון שאני רוצה לעשות הקפאת זרע בגלל האימורן והנזק שזה עושה ועוד יכול לעשות בהמשך, אז האורולוג רשם תרופה בשם אקוקלומין , במינון של חצי כדור ביום למשך 4 חודשים כדי לשפר את המורפולוגיה לפני ההקפאה! מה דעתך על כך? אני רוצה לציין שעברתי גם ניתוח וריקוצלה לפני שנתיים וחצי! לא ידוע אים היתה בעיה בזרע לפני הניתוח מאחר ו הניתוח בוצע בגלל הקטנת האשך השמאלי ,עקב וריקוצלה גדול!אבל המורפולוגיה יכול להיות קשור לןריקוצלה ולניתוח?
דעתי טובה לגבי האיקקלומין. גם ה - 8 % לא כל כך נוראי. לגבי הקפאה - תמיד טוב