אשכים לא סימטריים , וזיקפה מוזרה האם יש בעיה ?!!!!

דיון מתוך פורום  אורולוגיה ופריון הגבר

22/05/2004 | 11:06 | מאת: ניצה

ד"ר יקר, אני יוצאת עם מישהו כמה הרבה זמן ונהיינו רציניים בקשר, אני שמתי לב שיש לו אשכים לא סימטריים, גם נראה לי כאילו יש לו אשך אחד הרבה יותר קטן מהשני וגם מתחיל לצמוח למטה יותר מהשני. אני לא ממש יכולה לתאר את המבנה של האשכים שלו , אבל זה בערך המקרה. כמו כן כשיש לו זיקפה הפין שלו לא עולה למעלה או לתשעים מעלות, אלא מתעקל כלפי מטה , כלומר כשאיבר המין שלו מזדקר הוא אמנם גדל ומתנפח אבל כלפי מטה !! מבחינת תפקוד מיני אין לו בעיה , ואני גם לא חושבת שיש לו בעיה של כאב או משהו כזה, כמו כן למיטב ידיעתי הבחור לא עבר ניתוח או התערבות כירורגית כלשהי. ואין לו בעיות רפואיות כלשהן , תפקודו היומיומי רגיל, והוא בריא לחלוטין. אנחנו כבר חושבים על ילדים ואני הייתי רוצה לדעת אם יש מקום לדאגה. האם בעיות כאלו יכולות להצביע על אי פריון ? האם זה שכיח אשכים לא סימטריים וזיקפה כלפי מטה ? האם עליו לעבור בדיקות כלשהן ? האמת שאני דיי חוששת לשאול אותו על כך , ואני חושבת שהוא דיי יובך וייעלב אם אשאל אותו, לכן אני שואלת אותך אם יש מקום לדאגה או שסביר שזה סתם פגם קוסמטי ? ואם הוא צריך ללכת לבדיקה , האם זה אצל אורולוג רגיל או מומחה לפוריות ? ומה הסבירות שיש לו בעיה כלשהי ? תודה רבה דוקטור יקר :)))

לקריאה נוספת והעמקה

שום דבר מכל מה שסיפרת לא מדאיג מבנה האשכים הוא נשמע לי נורמלי לחלוטין לגבי צורת אבר המין - אין כמעט גבר שהזקפה שלו דומה לשני. לכן - בסך הכל אם זה לא כואב ומפריע בחיי הנישואין - כל עקמת נסבלת. הטיפול מתחיל רק עם יש בעיה רצינית. קוסמטית? זה באמת מפריע?

23/05/2004 | 00:18 | מאת: ניצה

תודה :))

02/04/2005 | 00:24 | מאת: גיא

אשך שמאל שלי קטן יותר מהימני כמו כן כאשר אני ממש אותם אני מרגיש שהשמאלי יש לו תוספת כלשהי בתחתית שלו מעין וורידים, האם זה תקין , זה יכול לפגוע בפוריות?

מנהל פורום אורולוגיה ופריון הגבר