ניתוח פרוסטטה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אבא שלי עבר ניתוח סגור של הפרוסטטה ביום שישי שעבר. לפני הניתוח הוא היה חודש שלם עם קטטר, כעת הוא בלי קטטר. עדיין יש דם בעת מתן שתן. דבר שני יש לו עצירות מאז הניתוח, דבר שהוא לא סבל ממנו אף פעם לפני כן. הוא מרגיש שהוא צריך לשירותים אבל אין יציאות והוא מפחד להתאמץ אפילו קצת בגלל התגברות הדימום בשתן בעת (או אחרי המאמץ) 2 השאלות שלי הן: א- האם נוכחות של דם בשתן היא "נורמלית" גם שבוע לאחר הניתוח? ב- האם מותר לו להתאמץ קצת בזמן היציאות גם במחיר של התגברות הדימום? תודה על תשובתכם
התחושה הזו קיימת לכן כדאי שלא להתאמץ אלא לגרום לכך שהצואה תהיה רכה ככל האפשר הדם - אם זה לא בכמות גדולה אלא .טיפות זה לא נחשב