דלקת בשתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ד רן שלום! ברצוני לשאול , אני סובלת מחיידק בדרכי השתן מסוג אי קולי ז"א שבבדיקת שתן כללי הכל תקין ולעומת זאת בתרבית ישנו חיידק. הסיפור הזה נמשך כבר כ-שנה, האורולוג שהלכתי אליו אומר שזה מוזר אבל אין אפשרות לעלות מה הבעיה . עשיתי את כל הבדיקות , אולטרסאונד, IVP , הכל תקין הרופא אומר שצריך לבצע ציסטוגרפיה אבל לא ניתן לבצע בדיקה זו כאשר החיידק ישנו. שכחתי לציין כי קיבלתי במשך השנה כ- 8 סוגים שונים של אנטיביוטיקה אשרלא הועילו. מה עצתך? תודה רבה!
אם היית יכולה להעביר לנו בפקס את כל ההסטוריה כולל התשובות והרגישויות והכמויות של האנטיביוטיקה
תשובה! מה מס' הפקס שאליו אוכל להעביר את ההיסטוריה של המחלה. תודה מראש!