אבנים בכליות
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בעקבות בעיה של אבנים בכליות ביצעה אחותי בדיקת IVP עם הזרקה של יוד. לאחר ביצוע הבדיקה הופיעו אצלה תופעות לוואי של חום ואודם בפנים, בחילות וסחרחורות. היא הלכה לרופא שהזריק לה תרופת נגד. לאחר כמה שעות לא היה שיפור בתופעות הלוואי והרופא נתן שתי תרופות נוספות: פרדניזון ולורסטין. גם תרופות אילו לא שיפרו את המצב. למחרת היא הלכה למיון ואמרו לה להמשיך עם התרופות ולהמתין יומיים. עכשיו, יומיים לאחר מכן, לא חל שיפור במצב ואף התפתח שיעול חזק ומחניק וצריבה חזקה בגרון. כמו כן כאבים ברגליים ובידיים וברגל אחת נפיחות וכתמים של שטפי דם. אודה לך מאוד אם תוכל לאמר מה ניתן לעשות ואם יש מקום לדאגה. בתודה מראש וכל טוב
ללכת שוב למיון זה עלול להיות רציני