מה דעתך בנדון?
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר רן לין שלום קצת מבולבלת ואפילו לא ממש מבינה במספר תשובות שענית בפורום לגבי דם בשתן. לשאלתי בני בן 10 סובל מזיהומים בשתן וצריבות ולכן כל פעם שלוקחים תרבית מגלים חיידק שונה פעם "klebsiella oxytoca' פעם proteus mirabilis' מטופל ברספרים, לכן הבדיקות מבוצעות בעצם קודם לוקחים בדיקה בסטיק ואז מגלים שיש זיהום וכמובן עקבות של דם ואז שולחים לתרבית. לכן למה אתה לא מייחס חשיבות לדם בשתן. מה בעצם זה מראה? תן בבקשה יותר פירוט, לא רק המלצה לציסטוקפםיה וכו' כל זה עברנו. תודה
במקרה זה שאת מתארת אצל ילד בגיל הזה - השכיחות היא זיהומים - ורפלוקס או אבנים. ולכן צריכים לבצע תרביות כמובן אבל בעיקר IVP וציסטוסגרפיה כדי לשלול מומים מולדים או אבנים