תחליף זול ממינירין.
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר. אני בן 31 לאחר פגיעה בחוט השידרה C3-C5, סובל מ"סוכרת תפלה" כלומר חוסר בייצור מוחלט של הורמון ADH, מטופל ב"מינירין" בספריי או בטבליות באופן קבוע ולכול החיים, תרופה זו יקרה בשבילי ובכמויות ובמינון לו אני זקוק כ-שני בקבוקוני תרסיס בשבוע. אודה לך באם תוכל להמליץ על טיפול זול יותר וכתחליף לטיפול במינירין. בתודה על העזרה , צחי.
כתבתי לך על זה נכון? אין תחליף אלא זה תרופה מעולה - ואתה צריך לדרוש אותה מהקופה שלך שלא תשלם כלום תהפוך שולחן
תודה רבה על תשובתך, אשמח לקבל את מספר הטלפון שלך למייל שלי, במידה ויהיה צורך בעזרה מישפטית של עו"ד. צחי [email protected] חג שמח.