טיפול בערמונית בשיטת - holmium BPH
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר רן לין יש לי ערמונית בגודל כ- 200 cc. אני בגיל 70 וסובל מערמונית מוגדלת כ 13 שנים. האורולוג מציע לי טיפול בחום עם אשפוז של יומיים וקטטר. ידוע לי על מכשיר של חברת lumenis המטפל ב- holmium BPH ללא אשפוז, ללא קטטר וללא דימומים. אבקש את חוות דעתך האם אוכל לבצע את הטיפול במכשיר הלייזר של lumenis לערמונית המוגדלת שלי, או לבצע את הטיפול בחום. אני מעדיף את הטיפול בלייזר, הפחות מסובך ובלי תופעות לוואי. אנא שלח לי תשובתך בהקדם האפשרי, בדואר האלקטרוני המצויין לעיל. בתודה פולי
אני חושב ששתי השיטות לא כל כך מתאימות לך לגודל של הערמונית שלך בטח שלא החימום. הערמונית שלך אם היבנתי טוב - גדולה מאוד ולכן זקוקה לטיפול ניתוחי כדי שהתוצאה המקווה תהיה שלמה