ביופסיה של האשך
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר לין היקר, אני מתעתד לעבור בקרוב ביופסיה של האשך (טסה) על רקע של אזוספרמיה. מס' שאלות טכניות: 1. מהי עוצמת הכאב לאחר הטיפול, וכמה זמן אהיה "מושבת"? 2. האם מחפשים ב- 2 האשכים? 3. ההרדמה הכללית - עם טובוס או בלי? תודה, גיל.
הכאב הוא נסבל ביותר ואתה יוצא אחרי מספר שעות מבית החולים - תבקש שירדימו לך גם את שולי הפצע - אז לא תצטרך כלום אפילו מבחינת כאבים. לוחקים משני האשכים או רק מאחד - תלוי במעבדה אם היא מסוגלת לתת תשובות מיידיות - זוהי מעבדה טובה - ככה שמספיק לפעמים רק מאשך אחד. ההרדמה בדרך כלל על פי החלטתך - לא צריך היום טובוס יש מסכה לרינגאלית שהיא יותר נוחה