השתנה מרובה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אבא שלי בן 75 עבר צינתור לפני כמה חודשים ונוטל תרופות:אומפרדקס,טריטייס,דיזותיאזיד,נורמיטן,אספירין וסימבקור. הוא הולך לשירותים הרבה ואף בלילות קם בשביל להשתין וזה מפריע לאבא שלי. הוא לא יכול להתאפק ויש דליפת שתן קלה על המכנס. האם זה קשור לתרופות או שיש לו בעייה בערמונית? זה מסוכן?באופן כללי הוא חש טוב ורק סובל מהשתנה מרובה? אני מודאגת ויש לי סיוטים שאולי יש לו סרטן חס וחלילה.
לקריאה נוספת והעמקה
יכול להיות קשור לערמונית וגם לתרופות וצריך לבדוק את שני הכיוונים ממש לא הייתי מודאג לגבי סרטן