גידול בכליה ובפרוסטטה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לאבי בן 68 גילו גידול בגודל 2.5 ס"מ על הכליה ועוד מס' נקודות בפרוסטטה בדרגה 1-2 ביום רביעי הוא עבר ניתוח להסרת הגידול בכליה הניתוח עבר בהצלחה אבל מאז כל הזמן יש לו חום שעולה ויורד והגיע עד 39.5 הוא מקבל אנטיביוטיקה אבל זה עדיין מדאיג אותי שאלה מהן הסיבות שיכולות להיות לעצם החום שאינו עובר?? שאלה נוספת לגבי גידול בפרוסטטה אבי מאוד חושש מכך מהן אחוזי ההחלמה לאנשים שהגידול הוא בדרגה 2-1?? ובנוזף שלחו את הגידול לבדיקה לגבי סוג הסרטן מה הכוונה?? אודה לכם על תשובתכם. איילת
אין קשר בין הגידול בכליה ולממצא בערמונית החום באמת מדאיג ואני מקווה שאין זיהום אבצס או כל דבר אחר באיזור של הניתוח או דלקת ריאות. וזה הדבר הכי חשוב כרגע לאחלמה. אחר כך - להבין מה הייתה ההסטולוגיה של הגידול - ואיך יהיה המעקב אחרין לגבי הערמונית - יש הרבה זמן לשמוע ולהחליט