בדיקות
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב בבדיקת אולטרסאונד אשכים + דופלר ניתקבל: הידרוצלה דו צדדי קטן משמאל בינוני מימין וריקוצלה דו צדדי קטן עד בינוני מימין ובנינוני עד קשה משמאל אטרופיה קלה של אשך שמאלי יתכן משנית לוריקוצלה בבדיקת זרע אחרי סירכוז נמצאו 2 זרעים 1 מהם בתנועה אודה לך באם תוכל להביע את דעתך המון תודה אורן
לקריאה נוספת והעמקה
שבדיקת הזרע לא טובה ואני רוצה מהר עוד בדיקה - ועל סמך זה אני אהיה יותר חכם בתשובה. כעת - נראה לי שאם הבדיקה השנייה חוזרת אותו דבר - כדאי לבצע ביופסיה של האשכים - אבל רק בסמוך למועד הרצון להורות ולא סתם לאבחנה