הפרייה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דוקטור שלום אני ואישתי עומדים להתחיל בטיפולי IVF בקרוב מאוד. אני לאחר סמינומה, כריתת אשך וטיפולים כימוטרפיים שהסתיימו לפני שלוש שנים. ממש לפני תחילת הטיפולים הכימו' ביצעתי הקפאת זרע. האם בטיפולי ההפרייה כדאי להשתמש בזרע המוקפא( כאשר הסרטן היה עדיין בגוף -אולי ייתכן שהזרע הושפע מהסרטן), או כדאי להשתמש בזרע הנוכחי (הפחד מצד שני הוא האם הזרע עבר שינויים גנטיים). אודה על תשובתך
לקריאה נוספת והעמקה
לא לא יעבור הסכנה היא שלא יהיו זרעים אבל אם יש זרעים אז מעולה. אם לא ילך - אז תנסה את אלה המוקפאים בהצלחה - המון המון