דלקת בדרכי השתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר לין שלום בחודשים האחרונים , היו לי פעמים דלקות בדרכי השתן (תרבית חיובית) טופלתי באנטיביוטיקה, 10 ימים רספרים הפסקה של שבועים ושוב דלקת ותרבית חיובית , טופלתי 10 ימים באובמין. שבוע עבר ושוב כאבים חזקים . הרופא נתן לי מיד אנטיביוטיקה מאקרודאנטיין, בלי לחזור על בדיקת השתן, אני באופן עצמאי כן שלחתי בדיקת שתן הבדיקה הייתה שלילית. ולא לקחתי את האנטיביוטיקה , הכאבים נמשכים היום בבדיקת אוטרסאונד, הבדיקה תקינה חוץ מהידרונפרוזיס קל בכליה ימנית. האם זה מסביר את הכאבים, האם לקחת אנטיביוטיקה למרות שאין חיידק ובדיקת השתן תקינה ? ברצוני לציין שבבדיקות שתן לאורך השנה נמצאו לי ERYTHROCYTES גבוהים מהנורמה 25 - 50 בלי חידקים והרופא המשפחה לא התייחס לענין. אשמח לקבל תשובה. תודה חוה
הידרונ]פרוזיס זה דבר שצריך בדיקה ונדמה לי שעניתי לך על זה בהזדמנות אחרת בכל מקרה - אני לא יודע אם האובמין היא התרופה הנבחרת - והייתי רוצה לראות תרבית שתן חדשה לאחר "חלון" של מספר ימים ללא אנטיביוטיקה