to doctor:
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום שמי רונן בן 25 לפני יותר מחודשים גיליתי אבנים בכליות עקב ירידת דם בשתן. לכן עברתי מספר צילוצים שאכן הראו על שתי אבנים קטנות בכל אחת מהכליות.לאחר צילום ivp התברר שהן ירדו "עם הזרם". לאחר חודשיים לערך חשתי בכאב קל באיזור האשכים כאילו קיבלתי מן מכה. הכאב נמשך כשבוע בערך והפסיק. העניין מטריד אותי מאד והאורולוג בקופ"ח לא נותן לי תשובות חותכות ודורש בדיקות שתן. דבר שעלול לקחת חודש ויותר... האם תוכל להמליץ לי על אורולוג פרטי כי אני די מודאג..תודה רונן
אין בעייה להמליץ אבל אני צריך לדעת באיזה איזור אתה גר שנית כנראה האבן באמת יורדת ונעלמת ויוצאת החוצה וכדי להוכיח זאת צריך לבצע צילומי IVP או אם זה אבנים שקופות או קטנות- CT פרוטוקול אבנים