אני רוצה להיות בטוח
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בחור בן 25, בשנתיים האחרונות אני מתחיל להרגיש שיש יותר ויותר בעיות פוריות אצל הגברים. בגלל זה התחלתי לדאוג שאולי גם לי יש בעיה. עכשיו השאלות שלי הן: אם אני רוצה לבדוק אם יש לי בעיות פוריות למי אני צריך לפנות ואיזה בדיקות צריך לעשות ואיפה עושים אותם בקופת חולים או שצריך ללכת לבית חולים. שאלה שניה וחשובה היא האם בכלל שווה לדעת כמה שיותר מוקדם אם יש לי בעיות פוריות ,האם אני סתם אכניס את עצמי ללחץ בגלל שלא יכולים לעשות לי כלום (גם בגלל שאני רווק). תודה רבה מראש
התשובה לשאלה השנייה נכונה בהחלט -= תירגע לראשונה - לך לקופת חולים אם אתה נורא רוצה ויעשו לך בדיקת פוריות. למרות שאני הייתי מנסה להוציא לך את זה מהראש