ריפלוקס ובדיקת ציסטוגרפיה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בני בן שנה וארבעה חודשים עבר לפני 3 חודשים תיקון היפוספדיאס בו הסתבך עם חידק הפסדמונס שהגיע לכליה, בעקבות זאת הופננו לבדיקת ציסטוגרפיה.שאלתי היא כיוון שבני לאחר שהיה מאושפז חודש בבית חולים היסטרי מהמקום האם יש אפשרות לבצע הבידקה עם טשטוש או בכל דרך שלא תכאיב לו כמוכן מה הסיכונים בבדיקה זו ומה ניתן לעשות כדי למנוע את חזרתו של הפסדמונס ממנו אנחנו כלכך פוחדים.
לקריאה נוספת והעמקה
הבדיקה הזו לילד בגיל הזה בהחלט נעשית בהרדמה בכל בית חולים מרכזי בדיקה פשוטה וממש לא צריך להיכנס להיסטריה מה זכן - צריך לדאוג שהבדיקה תבוצע תחת כיסוי אנטיביוטי מתאים