ספירת זרע נמוכה מאוד
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
גבר בבעיה זו.ספירה נמוכה מאוד המצאות תאי זרע חיים מעטים בלבד.כרגע נוטל אנטיביוטיקה אך ללא שיפור,הגבירו המינון. האם חוסר התגובה הראשונית מצביעה בצורך בטיפול שונה? מה הסיכוי להרות בצורה הטבעית?
???
מפנה לדר' לין לקבלת הסבר ותשובה
ומהי תוצאת הזרע שאת מדברת עליה
מדובר בזוג דתי שאינם יכולים לעשות בדיקת זרע מבחינה הלכתית היות והם נשואים שנתיים וחצי וההלכה לא מתירה לו כעת להוציא את זרעו.לכן אין תוצאות של ספירת הזרע עצמה.מה שכתבתי בהודעה הראשונה היה לפי ההסבר הראשוני שקיבלתי מהם,לאחר ברור: הרופא הגיע למסקנות ע"י בדיקות דם ,שהצביעו על קיומו של חידק tonsols שקיים מהילדות ולטענת הרופא החידק שמקנן בגרונו מחליש את הזרע עצמו. יש לציין שהרופא הוא לא אורולוג ולא מומחה לפריון.מדובר ברופא משפחה, עם ותק רב. האם יש קשר בין החידק לתכונות הזרע?