הידרונפרוזיס
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ב-ct התגלה הידרונפרוזיס בינוני ללא הידרואורטר. מה זה אומר? מה יש לעשות? והאם יש טיפול? אודה מאד לקבלת תשובה
לקריאה נוספת והעמקה
האם בכליה אחת? אולי זה לא הדרונפרוזיס אלא סתם אגן מוגדל חיצוני? האם נראו אבנים באורטר? האם זה נעשה בפרוטוקול אבנים - עם.בלי חומר ניגודי? יש בכל מקרה לעשות מיפוי הכליות כדי לדעת את התפקוד של הכליה הזאת
ד"ר רן לין שלום ההידרונפרוזיס קיים בכליה שמאלית בלבד. לא ניצפו אבנים באורטר, נעשה ct ללא חומר ניגוד. האם מיפוי כליות הכוונה ל- ivp? בכל מקרה האם יש טיפול ולא פולשני? בתודה