בדיקת זרע לאחר ניתוח וריקוצלה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר רן אני בן 24 ועברתי ניתוח לתיקון וריקוצלה בגיל 17 באשך שמאל אני לא זוכר איזו דרגה... מה שאני כן יודע זה שלאחר הניתוח נבדקתי אצל הרופא מספר פעמיים והתגלה שהניתוח לא שינה כלום וישנו וריקוצלה גם באשך ימין דרגה שלוש נדמה לי השאלה האם אני יכול להזמין בדיקת זרע לבדוק פוריות? והאם רק אם ישנה בעייה בפוריות להתחיל מחדש את הטיפול בווריקוצלה או שאפשר להמתין כמו שקראתי פה עד סמוך להריון? תודה רונן
הדרגה לא הייתה כל כך חשובה כמו שעכשיו היא לא כל כך חשובה אתה מציין שיש לך וריקוצלה גם בצד ימין וזה כן חשוב לכן לך תבצע בדיקת פוריות - ואם היא לא טובה - תחזור עליה והפעם במקום אחר- ואם שתיהם לא טובות - נשמע אותך שוב בפורום להמשך העצה