אבן בכיליה
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר שלום רב לפני כשבוע מצאו לי אבן בכיליה ע"י בדיקת אולטרסאונד (עקב כאבים שיש לי לאחרונה באזור המותן והגב), יש לי עדיין כאבים מידי פעם וגם בבטן תחתונה. (אבן קטנה ואפילו הרופא אמר שיכול להיות שזה לא אבן בכלל וזה כלום. שאלותיי: 1. הציעו לי לעשות מיפוי כליות- האם כדאי, והאם יש שיטה אחרת מבלי לשתות את סופודקס. 2. האם כאבי בטן תחתונה קשורה לאבן בכיליה או שקשורה לצניחת צינורית השתן אני מועמדת לניתוח מזמן להחזרת צינורית השתן. תודה רינת
הכאבים בהחלט יכולים להיות קשורים לאבן - ובכלל לא קשור לקטנה או גדולה למה את צריכה לשתות סופודקס בשביל מיפוי? מה פתאום?