אבנים בכליות
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתקופה האחרונה היו לי פעמים רבות סימפטומים של דלקות בשתן אולם התרביות יצאו שליליות. ביצעתי אולטרסאונד כליות והתוצאה היתה תקינה. בפעמיים האחרונות ההתקף היה ל4 שעות ועבר. רופא המשפחה משער שאולי אלו אבנים קטנות. אבקש לדעת אלו בדיקות יש לעשות ומהו הטיפול. תודה
כדי לדעת אם באמת אין אבנים קטנות ואולי שקופות - יש לבצע פרוטוקול אבנים CT
שלום לרופא בני בן 26 קיבל תשובה של מפוי עצמות עקב כאבי גב קשים.התשובה מדברת על "יש איחור קל בניקוז לכליות"-האם יש לגשת לרופא אורולוג?ומה פרושה של התשובה.בתודה איילה
שלום לרופא בני בן 26 קיבל תשובה של מפוי עצמות עקב כאבי גב קשים.התשובה מדברת על "יש איחור קל בניקוז לכליות"-האם יש לגשת לרופא אורולוג?ומה פרושה של התשובה.בתודה איילה נ.ב. בבדיקת דם -סרולוגיה יש לו מימצא מעל הנורמל:crp=1.4 .מה פרוש.בתודה איילה