עודף סידן בשתן
דיון מתוך פורום אורולוגיה ופריון הגבר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לדר לין אני בת 27 ולפני כשנתיים אובחנתי כסובלת מאוסטאופורוסיס ולפני כשנה הבינו כי הבעייה בגלל איבוד סידן בשתן אני כרגע מטופלת במשתנים מסוג thiazide ורציתי לשאול האם איבוד הסידן נובע ממחלת כיליה או האם בעתיד אני עלולה לסבול ממחלת כיליה האם הטיפול הזה הוא הטוב ביותר למצבי כיוון שנורא קשה לי עם המשתנים בגלל השתנה מרובה והאם נטילת התרופה לתקופה ארוכה תגרום לבעיות כלשהן סליחה ששאלתי הרבה שאלות תודה ורד
לקריאה נוספת והעמקה
את התשובות האלה - אנא תפני לפורום נפרולוגיה - מחלות כליה. יש גם פורפ מיוחד לאוסטאופורוזיס